Linda gästbloggar

Hejhej, nu gästbloggar jag Linda. Chrilles knäppa kusin, haha ni kan ju besöka mig här, http://lliindas.blogg.se om ni har lust, men iallafall. idag vad har jag gjort idag? först var jag med Evi sen Natalie sen mamma och pappa, sen har jag haft cam med Chrille dårå, haha och då ville han att jag skulle gästblogga och det ska jag ju självklart göra för han gästbloggar på min ganska ofta, eller ja två gånger hitils men ändå, haha. Men jag ska börja tänka på att se på film och sova snart. Det börjar bli sent, men tänkte bara blogga lite, när man en gång lovat håller man det iallafall jag, för jag är bäst och snällast ;) haha.  pusspuss. och ha det bra! 

En stor kram till dig Chrille, hoppas vi ses snart ! :D
HEJDÅ EVERYBODY :P Engelska 20 haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0