Frågestunden är slut!

Nu är frågestunden slut och jag har fått in 3 frågor från folk som vill ha svar på...ja det dom nu frågat haha.

Alexandra: är du snygg? :P

Svar: Haha bra fråga hmm snygg vet jag inte men jag är iallafall nöjd med mitt utseende :P.

Pontus: om du vann en miljon kronor skulle du valt att köpa upp allt för dig själv eller ge dina pengar till doktorer så dom kan hitta botemedlet mot svinifluensan? :O

Svar: Jag skulle ge kanske en fjärdedel av mina pengar till doktorer som försöker hitta ett vaccin till svininfluensan och behållit resten själv. Hoppas du är nöjd med svaret :)

Linda: saknar du mig :D? haha jag saknar iallafall dig, våra krig är ju bäst!
1: Tycker du om att busringa? 2: Snälla kan du inte bli komiker när du blir stor?

Svar 1: såklart jag saknar dig haha våra krig är kul också :)
Svar 2: Jag ÄLSKAR att busringa!!! :D
Svar 3: Komiker? haha vet inte ska tänka på det :)

Tack till alla som har ställt frågor till mig! Det var faktiskt riktigt bra frågor :) Hoppas bara att det blir några fler som ställer frågor när det är nästa frågestund. Aja det var allt för den här gången. Vi ses i nästa inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0